3 Aralık 2013 Salı

5. İzmir Yemek Blogu Yazarları Buluşması

      İzmirli Blog yazarlarının 6 ayda bir düzenlediği toplantılarının 5.'si 1 Aralık Pazar günü Tepekule Kongre ve Sergi Merkezi'nde bulunan A7 Şehir Kulübünde gerçekleştirildi. Bu organizasyonda kıyısından köşesinden de olsa sponsor olabilmek çok büyük bir mutluluktu benim için... 

    Egeden Tarifler blogunun yazarı Müberra Hanım'la tanışmamız nikah şekerlerini benim hazırladığım 2 düğünde, benim hazırladığım ürünleri görüp beğenerek kendisinin bana ulaşmasıyla başladı. Organizasyona katılacak diğer blog yazarlarına küçük birer hediye vermek istediklerini ilettikten sonra, bu içleri lavanta dolu küçük şişeleri hazırlamaya karar verdik. Organizasyonda çekiliş yapılacağı için şişelerimize numaralar verdik.

      Desteği için Müberra Hanım'a teşekkürlerimi buradan da iletmek istiyorum. Yüzünüz hep gülsün :) 

      5. İzmir Yemek Blogu Yazarları buluşmasıyla ilgili detayları, diğer sponsor firmaları ve ne kadar harika bir organizasyon olduğunu aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz :)
















İrtibat : Nilay AYDER ( 0 532 407 27 97 )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder